Servis

Zajišťujeme servis plynových spotřebičů speciálně vyškoleným personálem.

Pravidelnou údržbou vašeho plynového zařízení zajistíte nejen jeho bezpečný a bezproblémový chod, ale i výrazně prodloužíte jeho životnost.
Náš servisní technik posoudí bezpečnost v případě, že vyměníte stará okna za nová, a hlavně těsná, okna a dveře, která znemožní přívod vzduchu a zhoršení spalování a tím zvýšení možnosti otravy oxidem uhelnatým. Během spalování se totiž nespaluje pouze plyn a kyslík, ale bohužel i okolní prach, který jako drobné uhlíky plynový kotel zanáší a vysavačem jej odstranit moc dobře nelze, je to jako vysávat čelní okno automobilu.


Pravidelná údržba je obvykle provedena v rámci jedné hodiny u kotlů s nuceným odtahem a dvou hodin u kotlů s odtahem do komína.

neservisovany kotel

Bohužel i takto může dopadnout zanedbání pravidelné údržby

 

Servis plynového zařízení lze objednat telefonicky, e-mailem, formulářem z našich www stránek nebo osobně v naší prodejně.

Provádíme:

- pozaruční opravy plynových kotlů JUNKERS, PROTHERM, THERMONA, IMMERGAS
- záruční opravy pro zařízení značek JUNKERS, PROTHERM, THERMONA, MORA
- přetryskování plynových sporáků MORA, GORENJE

 

Příjem oprav

Než nás budete kontaktovat ohledně opravy, zkuste si zjistit následující údaje. Ulehčíte nám tak zpracování opravy:
vozidlo servis

  • Jméno a příjmení
  • přesná adresa, číslo popisné a orientační (ve městech)
  • telefon, mobil, e-mail
  • typ spotřebiče dle záručního listu
  • výrobní číslo (pokud je)
  • stáří spotřebiče, datum a místo jeho zakoupení
  • uvedení do provozu – firma
  • poslední oprava – prohlídka jakou firmou
  • popis závady, kod závady (pokud je displej)
  • termín opravy (kdy je kdo doma)
  • vyžadovaná samostatná cesta

Pro nahlášení opravy můžete použít náš

FORMULÁŘ POŽADAVKU NA OPRAVU VÝROBKU