Servis
Zajišťujeme servis plynových spotřebičů speciálně vyškoleným personálem.
Pravidelnou údržbou vašeho plynového zařízení zajistíte nejen jeho bezpečný a bezproblémový chod, ale i výrazně prodloužíte jeho životnost.
Náš servisní technik posoudí bezpečnost v případě, že vyměníte stará okna za nová, a hlavně těsná, okna a dveře, která znemožní přívod vzduchu a zhoršení spalování a tím zvýšení možnosti otravy oxidem uhelnatým. Během spalování se totiž nespaluje pouze plyn a kyslík, ale bohužel i okolní prach, který jako drobné uhlíky plynový kotel zanáší a vysavačem jej odstranit moc dobře nelze, je to jako vysávat čelní okno automobilu.
Pravidelná údržba je obvykle provedena v rámci jedné hodiny u kotlů s nuceným odtahem a dvou hodin u kotlů s odtahem do komína.
Bohužel i takto může dopadnout zanedbání pravidelné údržby
Servis plynového zařízení lze objednat telefonicky, e-mailem, formulářem z našich www stránek nebo osobně v naší prodejně.
Provádíme:
- pravidelné roční prohlíky
- pozaruční opravy plynových kotlů JUNKERS, PROTHERM, THERMONA
- záruční opravy pro zařízení značek JUNKERS
- přetryskování plynových sporáků MORA, GORENJE
Příjem oprav
Než nás budete kontaktovat ohledně opravy, zkuste si zjistit následující údaje. Ulehčíte nám tak zpracování opravy:
- Jméno a příjmení
- přesná adresa, číslo popisné a orientační (ve městech)
- telefon, mobil, e-mail
- typ spotřebiče dle záručního listu
- výrobní číslo (pokud je)
- stáří spotřebiče, datum a místo jeho zakoupení
- uvedení do provozu – firma
- poslední oprava – prohlídka jakou firmou
- popis závady, kod závady (pokud je displej)
- termín opravy (kdy je kdo doma)
- vyžadovaná samostatná cesta
Pro nahlášení opravy prosím volejte
v době od 8:00 - 12:00 / 13:00 - 16:00 na telefonní čísla:
+420 568 822 282 - pevná linka
+420 602 553 989 - mobil